Varför går helger så fort?

Ja, varför gör de det? Tråkigt.. och imorgon är det redan skolan igen, yippie..
Men min helg har ändå varit helt ok. Skulle möta upp Tobias och hans killkompisar på stationen för de hade varit i festat. Jag följde Tobias, Macke och Nojje hem och det blev helt galet. Det bevisar vilka nötter dom egentligen är ;) haha. Ska nog inte ens nämna vad de gjorde mer än att jag har det på filmbevis! Från att de hade kastat min cykel 50 gånger i massa snödrivor till att ha ramlat och skämt ut mig kom vi äntligen hem.. haha. Tobias och jag åt lite och sen somnade vi nästan direkt. Idag vaknade vi två vid halv tolv och vi gick direkt upp för att gå en långrunda i det fina vädret! Vi åt frukost på mc'donalds med.

Nu sitter jag och väntar på mamma, vi ska iväg och handla lite. :)


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0