Hello sunny day!

Haft en underbar dag hittills, i morse åt jag god frukost och solade med min pojk och vi skulle fixa lite tills imorgon. Sen skjutsade han hem mig igen och jag kunde inte slita mig ifrån solen så jag blev kvar ute i 2 timmar till, haha. Snart kommer the rest of my family hem och vi ska käka tacos ikväll!
Imorgon tar Sofia och jag bussen till Öland där Linn och Jessica är, och vi ska tillsammans med många andra ha en supertrevlig midsommar!



Bilder från förra årets midsommar, då det regnade lite då och då! Detta året hoppas vi på en ENBART varm och solig midsommarafton!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi jaa absolut!! :)

Tack det samma!

2010-06-24 @ 17:13:30
URL: http://lindasch.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0