Some fact about me


Vänster bild: Jag. Höger bild: Madde, Jessica, jag, Linn och Sofia

Tog denna av Madde.

Du heter: Julia

Smeknamn:
Julle, Jullan, Jullsi osv, haha.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Brukar faktiskt inte sörja till låtar, snarare sorliga filmer!

Beroende av:
Lycka.

Vad tror folk om dig:
Jag hoppas att folk som inte känner mig uppfattar mig som glad och positiv, som jag faktiskt oftast är.

Stämmer det:
Ja, det gör det.

Vad får du oftast komplimanger för:
Mitt hår och min hy, haha.

Vad säger du för att imponera på någon:
I'm not gonna tell ya! ;)

Hur imponerar man på dig:
Med självförtroende (inte för mycket dock) och komplimanger bland annat.

Brukar du skratta för dig själv:
Jo tack, haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"Kom ut :)"

Var bor du:
Nybro

Trivs du där:
Det är mysigt, ja. Men alldeles för litet!

Äger du några converse:
Yes I do.

Sprit, cider, vin eller öl:
Vin

Brukar du bli för full:
Det händer väl såklart alla, men oftast nej!

Är du allergisk mot något:
Jordnötter (har dock inte den allvarliga varianten av allergi utan får bara sjukt ont i magen och kan kräkas om jag äter det)

Hur svarar du i mobilen:
Aa hallå?

Antal timmar sömn inatt:
7

Brukar du komma i tid:
Ja, det är jag ganska duktig på faktiskt!

När mår du bra:
Då jag är med mina vänner.

När blev du fotad senast:
Idag på förmiddagen.

Hur känner du dig nu:
Sliten men glad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller vit

Vad tycker du om fötter:
Haha what? Nä det är faktiskt inte så himla trevligt.

Vad saknar du:
Sommaren.

Hade du en bra kväll igår:
Verkligen!

Favorit dryck på morgonen:
Äppeljuice

Rakar du benen:
Haha nä jag sparar för tillfället (skämt o sido)

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Vardagar: Runt 23. Helger: Brukar bli en bit in på natten

Är du blyg:
Njae, inte speciellt!

Sysslar du med någon idrott: Nej, eller jag tränar på gym och spinning och sådär. Slutade med fotbollen för ett och ett halvt år sen nu ungefär.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.

Har du spytt offentligt:
Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Allt som killar kan I guess, haha!

Är du nöjd med ditt liv:
Ja, det är jag. Dock finns det alltid saker man saknar och skulle vilja ha, men nöjd det är jag!

Är du bortskämd:
Nej, inte överdrivet!

Vad gör du i morgon:
Ska träffa Sofia och Sebastian. Jag ska slinga hans hår och så ska vi bada lite jacuzzi!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Beyonce!

Vad längtar du till:
Sommaren med världens bästa vänner.

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Utan tvekan, ja!

Vad använder du för schampo:
Gliss.

Hur gammal är du:
18

Tycker du om någon just nu:
Ja, det gör jag.

Gröna eller röda äpplen:
Gröna

Gillar du golf:
Haha, nä

Vilken tid gick du upp idag:
Runt 11.

Har du sovit i din egen säng inatt:
Nej.

Har du strumpor på dig nu:
Jajemen.

Är det okej att gråta: Tycker jag var en dum fråga, klart det är?

När grät du senast:
I torsdags efter frisörsbesöket..... haha vilken tönt jag är.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Tagit med mina kompisar på en fet utomlandsresa!

Bär du glasögon eller linser:
Inget utav det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej.

Har du piercing:
Ja, i naveln och i öronen.

Vill du gifta dig:
Vet inte, isåfall skulle det vara utomlands, helst på Jamaica! Hihi

Vill du ha barn:
Absolut!

Solar du ofta:
På sommaren, ja. Det händer även att jag solar solarium.

Är du bra på att laga mat:
Ja, faktiskt he he.

Är du flygrädd:
Nej!

Hur vig är du:
Jag är inte som en gymnast men inte heller som ett kylskåp om man säger så haha!

Är du musikalisk:
Ja, jag älskar att sjunga och så kan jag även spela gitarr och lite piano. Love it.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten! (Eller en kall läsk om det är varmt ute)

Vilken är din favoritglass:
Lakritsglass och polkagrisglass

Tror du på ett liv efter döden?
Jag blir helt dum i huvudet när jag tänker på det, kan inte komma på något svar..

Tycker du om sushi?
Har aldrig vågat smaka!

Vad äter du helst när du ser på film:
Godis hihi.

Har du tandläkarskräck?
Nejdå, inte så farligt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Både och måste jag nog säga, men mest kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du:
Grönbruna.

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja.

Biter du på naglarna:
Nej.

Röker du:
Händer ibland på fester.

Hur ofta tränar/motionerar du:
2-3 gånger i veckan vanligtvis.

Senaste låt du hörde:
My heart is refusing me - Loreen


Kommentarer
Postat av: ange

allting roligt att läsa när ngn svarat på sånna frågor =)

2011-04-09 @ 22:26:34
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag grät också i vintras efter ett besök hos frisören, blev så missnöjd. Har inte heller vågat smaka sushi, det verkar så märkligt, haha ^^

2011-04-09 @ 23:33:24
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, tack så mycket :)



Nej fy bubblan, har pluggat i flera timmar nu dessutom och nu är jag ÄNTLIGEN klar! Det lät som mysiga planer de, hoppas att ni haft de så också.

2011-04-09 @ 23:57:53
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej söta du! :)

Jag hoppas och undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak... :$ det är så att jag håller på att gå ner i vikt, men jag har jätte svårt för att ta tag i det på riktigt.



Skulle du vilja hjälpa mig att stötta och puscha på mig så jag inte misslyckas?

Det vore guld värt.



KRAAAAM och hoppas du haft en bra lördag :)

2011-04-10 @ 00:58:22
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Toppen :D

va hittar du på idag då?? :b

2011-04-10 @ 09:33:40
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: adina

det är bra med mig, själv då :D

2011-04-10 @ 10:39:10
URL: http://boringtimes.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

igår kväll hade vi gäster här hemma, du då? :D

2011-04-10 @ 11:50:43
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

ska snart ut med några vänner, du då?:D ♥

2011-04-10 @ 12:02:05
URL: http://diimans.blogspot.com
Postat av: neda

hej ! :D allt bra ?

2011-04-10 @ 12:41:30
URL: http://bluephotos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fantastisk väder än idag! Man blir liksom förbryllad. Nej men idag ska jag nog bara ta dte lugnt. Själv då? :D Kanske ska ut på en promenad senare, måste njuta !

2011-04-10 @ 13:40:44
URL: http://eastwest.blogg.se/
Postat av: fialisakung

sv: tackar tackar :D

detsammaa duu :D

kram

2011-04-10 @ 16:42:31
URL: http://homosaregay.blogg.se/
Postat av: Josefine

- Visst är den!:)

Dom är sjukt grymma, dom är så jävla bra på scen xD

2011-04-10 @ 17:13:56
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var så härligt! Snacka om att jag njöööt utav varje sekund! :D



Fan vad nice.. men det ska börja regna imorn och på onsdag.. ifall man bor i Gbg då :/

2011-04-11 @ 08:38:02
URL: http://eastwest.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0