Underbar helg

Precis hemkommen från Göteborg efter en låång bilfärd, hade gärna stannat men har ju tyvärr en utbildning att avsluta.. Tungt att säga hejdå till min fina idag men samtidigt är jag glad för hans skull! Vi har hur som helst haft en helt underbar helg (trots att det regnat mestadels).



Vi kom upp sent på fredagskvällen och då började vi packa in alla grejer, så efter x antal glas vin och ryggont efter allt bärande somnade vi allihop vid kl. 3!
På lördagen begav vi oss i ösregnet till Liseberg, trots vädret hade vi grymt kul faktiskt.



På lördagskvällen sen åkte Tobias och jag in till stan för att ha vår sista kväll tillsammans på ett tag. Vi åt tapas på en skitfin restaurang, "Mañana". Vitlöksbröd, tigerräkor, lamm, kycklingspett osv.. Mmm, sjukt gott var det! Efter det gick vi vidare till en mysig pub för att sen åka tillbaka till lägenheten och spela spel långt inpå natten med Kenny och Jenny!


JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Oh, jobbigt med distans! Men det fixar ni :D

2011-08-28 @ 23:50:46
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Har vart lite dålig på att svara på kommentarer, men är allt bra med dig? :)

2011-08-29 @ 12:18:58
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0