111215 - nine days left

Jag har fått in tusen frågor (från samma person tror jag) som vill veta var jag köpte paljettklänningen och faktum är att det står i inlägget - Ginatricot! Så nu har du fått svar på det!

Idag pallrade jag mig faktiskt iväg till skolan för första gången i veckan, huvudet hängde inte riktigt med haha. Nu ligger jag och lyssnar på massa musik och ska ut och gå en långrunda tänkte jag. Behöver rensa skallen lite! Puss


Bjuder på två bilder från förra julafton, enbart nio dagar kvar till nästa! hihi

Kommentarer
Postat av: Ronja

självklart! finns på din mail nu :D dock är det lite dåligt med storlekar kvar, men du kan ju titta.

2011-12-16 @ 10:05:31
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0