Min helg

Nu är jag hemma i Nybro igen, ganska skönt ändå. Ikväll ska jag svara på alla frågor jag fått in på frågestunden, blev några stycken, kul!


Vi kom till Göteborg på fredagseftermiddagen och då gick vi på Liseberg! Efter att ha åkt karuseller tills vi nästan däckade tog vi det lugnt lite. Kasse var så envis med att vinna en stor kexchoklad så han spelade bort hur mycket pengar som helst på det haha. Precis innan vi skulle dra hem på kvällen lyckades han vinna en och han blev glad som en liten unge haha!



Samma kväll gjorde vi en riktigt grym utgång i Göteborg. Vi lyckades komma in på Trädgården där vi festade till 4 på morgonen, så kul har jag faktiskt inte haft på länge! Alla somnade gott den morgonen sen kan jag ju tala om.


Såhär såg vår frukost ut på lördagsmorgonen (vi tvingade oss upp för att gå på stan). Vid 5-tiden åkte alla de andra hem och det var bara jag och Tobias kvar i Götet.



Så på lördagskvällen bestämde vi oss för att äta trerätters, efterätten var min favorit (jordgubbar att doppa i choklad och mjukglass). Vi kom hem rätt sent den kvällen! Söndagen var helt lugn, vi gick på stan en runda innan vi bestämde oss för att bege oss hem.
Har haft en toppenhelg i favoritstaden!

Kommentarer
Postat av: Emma

okej :) trevligt.

i helgen festade jag fredag lördag och igår blev det bio.

så det var väldigt skönt att få sova ut idag!

2011-07-18 @ 13:16:26
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: ;M

Vad häftigt ! Nej ska ska inte utomlands något mer i år. Har varit i många länder den här sommaren :)

2011-07-18 @ 20:43:35
URL: http://tjugofemtejuni.blogg.se/
Postat av: IDA OCH ISABELL

Så himmla fin blogg! Kika gärna in på våran också.. En väluppdaterad blogg med massor utav bilder, PUSS!

2011-07-18 @ 23:33:51
URL: http://idaoisabell.blogg.se/
Postat av: IDA OCH ISABELL

Så himmla fin blogg! Kika gärna in på våran också.. En väluppdaterad blogg med massor utav bilder, PUSS!

2011-07-18 @ 23:34:26
URL: http://idaoisabell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0