Svar på era frågor!

Ditt drömresmål? :)
Svar: Oj, USA måste jag nog säga. Dit SKA jag någon gång i livet. Även Thailand och Jamaica!

hur gammal är du?
Svar: 18 år

vad heter den röda hårfärgen du har i ditt hår? :D jätte fin verkligen.
Svar: Brillance "Intensive red" 872.


utomlands någe i sommar?
Svar: Ja, tidigare i sommar var jag och Tobias på Mallorca. Om två och en halv vecka bär det av mot Cypern med några tjejkompisar! :)

Hur ser din vardag ut om 10 år?
Svar: Oj, svår fråga. Tror faktiskt att jag kommer ha familj då och förhoppningsvis ett bra jobb!

vad gillar du bäst av vår, sommar eller höst?
Svar: Sommar, utan tveckan!

Hur har du lärt dig allt du kan i photoshop? :)
Svar: Jag har ända sen jag var liten varit intresserad av foton osv och det har jag fått från min pappa. Han har lärt mig det mesta i photoshop men sen har jag till viss del testat mig mycket fram med.

vad drömmer du om?
Svar: Att få ett så bra liv som möjligt :)

din största önskan?
Svar: Hmm, antar att det är samma som ovanstående svar!

Är du och Tobias tillsammans igen?? Hur kommer det sig? :) Puss
Svar: Tänker inte gå in på detalj när det gäller det där. Men vi insåg väl helt enkelt att vi inte ska vara utan varandra, en av orsakerna har varit att han ska flytta till Göteborg snart men varför sluta kämpa för det?


Hejsan!
Jätte fin blogg!
Ops, du hade frågestund! Då får man väl passa på att fråga!

Vilka bloggar brukar du läsa?
Om du är med någon, spelar det någon roll hur den ser ut då?
Vad är det roligaste du gjort i sommar?
Vad vill du ha som jobb?


Svar: Fråga 1: Jag läser väl de vanligaste bloggarna som Angelica Blick, Kenza, Lindas sminkblogg osv..
Men även mwestin, lioa, thingsyouremember, kryddburken. Där har ni några av alla bloggar jag läser dagligen!
Fråga 2. Nej absolut inte!!
Fråga 3. Oj, kan inte peka ut något så men det måste varit de gångerna jag varit ute med vännerna, Göteborg och Mallorca!
Fråga 4. Mitt drömjobb är barnmorska :) Mycket jobb och läsande för att ta sig dit bara.

vad är din favoritattraktion på Liseberg?
Svar: Måste nog vara Balder haha.

Hur har du råd och åka utomlands hela tiden? och betalade du din bil själv? eller är du så bortskämd?:P vart har du sommarjobb btw?
Svar: Utomlands hela tiden? Näherru där tog du fel. Jag har varit utomlands 3 gånger sammanlagt varav en gång detta året med Tobias och det var en restresa. Snart ska jag utomlands igen med några tjejkompisar och den resan bokade vi förra året!
Den svarta bilen är inte min den är hela familjens, men den "gamla" audin fick jag ta över men jag får såklart betala bensin osv själv. Jag sommarjobbar som personlig assistent!

Varför ska tobias flytta till göteborg? Hur känner du inför det? Vet hur det känns att bo långt ifrån sin älskade, hoppas ni fixar det! <3
Svar: Tobias har fått jobb hos sin bror i Göteborg. Jag skulle aldrig tillåta honom att stanna kvar i Nybro för min skull, det är orättvist. Men visst känns det jobbigt, vem hade inte känt det så? Kommer kunna hälsa på honom vissa helger och på loven (för jag har ju fortfarande ett år kvar i skolan). Vi ska kämpa ut i det sista, hur jobbigt det än är, det har vi lovat varandra. Tack för stödet!

Kommentarer
Postat av: amandasirenlid♥

Ja, den är verkligen värd att se. Super bra, men var beredd på en sorlig film med. Ha det bra fina du!

Kram <3

2011-07-18 @ 21:03:08
URL: http://amandayes.blogg.se/
Postat av: M

Bland annat: Italien, Frankrike, Belgien, Österrike. Men det var ett par till :)

2011-07-18 @ 22:12:53
URL: http://tjugofemtejuni.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul att du tog min fråga först :) USA är mitt favoritland :)

2011-07-19 @ 11:09:36
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

det är super med mig! själv då :D?

2011-07-19 @ 11:58:59
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Filippa

Vilket hotell ska ni bo på i Ayia Napa?

2011-07-20 @ 03:15:07
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: LIENE

Kul att läsa:)

2011-07-20 @ 08:30:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0