Question!

använda du ngt speciellt program när du skrev texten till receptet? :) det var jättefint! skulle väldigt gärna vilja göra så själv. Vill du förklara? :D
puss på en fin blogg jag hittade idag!


Svar: Absolut! Jag använder mig av Photoshop 7.0 med olika teckensnitt från bland annat 1001 Free Fonts (klicka för att komma till sidan). Tror inte du behöver ha just Photoshop för att använda den texten!

ooh kom på en fråga till! vilket textsnitt använder du när du skriver i bloggen? :) den vanliga lilla texten. pusss

Svar: Det är teckensnittet "Tahoma" i storlek 11!


Lovade ju er att visa vad jag beställde hem igår:
Vit topp/bandeau bh, solglasögonkedja, New Era keps!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket :) Jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen :p Vi får se helt enkelt :) Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

2011-05-05 @ 09:24:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Amra

Jag funderar på att kolla klart på min serie Rome , har bara 3 avsnitt kvar! :D



Vad gör du?:)

2011-05-05 @ 10:05:06
URL: http://roouubiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Now I'm back! :D Härligt! Visst, fredag i morgon och sedan lördag/söndag.. tiden bara springer! SOmmarlov snart :)

2011-05-05 @ 12:13:53
URL: http://eastwest.blogg.se/
Postat av: :)

vart beställde du solglasögonkedja?

2011-05-08 @ 14:55:07

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0