This is insane

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag har körkort! Hade en mysig kväll på Krögers tillsammans med fina vänner igårkväll! Slutade med att Sofia och jag slocknade i min säng vid halv två. Upp idag igen vid sju för att gå till skolan, mindre kul kanske. Haha, nu ska jag göra klart det sista på min engelska-inlämning för att sen lägga mig och titta på en film. Nu vill jag ha lördag! Pusss

Just det! Har fått önskemål att lägga upp fler bilder på mig och mina outfits om dagarna, kul att ni säger till! Ska genast bättra mig med detta!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Idag åker jag på min stipendiekurs :) Det är ju en kurs för "bra unga ledare" så det blir lite föreläsningar och aktiviteter. Hoppas det blir roligt. Hur mår du idag då? :)



*Ps. Delta i tävlingen om 900:- på H&M om du itne redan gjort det. Direktlänk: tp://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-27 @ 09:27:45
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ser så lycklig ut så =D Glad för din skull att du klarade körkortet :D Det är en obeskrivlig känsla, hehe :P



jaa, det är hemskt att det finns mobbare och sån skit =/

2011-05-27 @ 12:50:08
Postat av: juliaericson

Tack sötis! :)



är du chaffis nu alltså för alla fyllos där ute? =)

2011-05-27 @ 15:48:12
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: Filippa

Grattis! Sååå kul för dig! :D:D

2011-05-28 @ 18:10:22
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0