111102 - En titt på lägenheten

Pjuh, gud vad vi har kämpat hela morgonen i lägenheten! Steg upp tidigt för att åka och storhandla och efter lite frukost började vi röja i lägenheten. Så nu är alla flyttkartonger tomma, skönt! Han har ju hyrt lägenheten möblerad, så har inte behövt flytta in så mycket stora grejer och sådär iochmed att tv och allt sånt redan finns.

Tänkte visa er lite bilder på lägenheten. Ser en aning tomt ut, men imorgon ska vi ut på stan och köpa blommor osv så det fyller upp lite!


Såhär ser det ut när man kommer in i lägenheten.


Toaletten!


Köket, som precis är nyrenoverat! (vår favoritdel i lägenheten)


Sovrummet


Vardagsrummet


Och så till sist det lilla gästrummet
(finns en bäddsoffa också, som jag här står och tar kort ifrån).


Kommentarer
Postat av: Lina S

Så fint :)

2011-11-02 @ 14:36:34
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Emelie

Ååååh! Vill du ha en push? ;) Jag har en uppgift i skolan (som jag inte påbörjat ännu) då jag ska vara en personlig tränare åt en i några veckor. Sugen? ;)

2011-11-02 @ 20:16:30
URL: http://youretheone.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0