Only yesterday was the time of our lives

Ni är min andra familj och jag kommer alltid, alltid, alltid finnas för er. Detta är så jävla orättvist, det får bara inte vara sant. Men det är det. Fan. Fan. Fan. Får inte fram något mer, det finns inga tårar kvar. Allt känns så overkligt, som taget ur en film. Men det är ingen film, även om man hade önskat det, det är verkligheten som just nu är så jävla orättvis. Livet är orättvist. Ont gör det, i hela kroppen. Tankarna går upp och ner, åt höger och åt vänster i huvudet. Inget känns riktigt säkert förutom en sak, att jag älskar er och att jag just nu tänker på er av hela mitt hjärta. Jag önskar det fanns något man kunde göra, spola tillbaka tiden och hindra det. Vem är det som bestämmer egentligen? Vem är det som bestämmer vad som ska hända? Är det förutsatt eller kan det bara hända vem som helst?
Varför ska sånt här hända de allra oskyldigaste människorna? Drabba någon som har kämpat och kämpat och till slut tagit sig i mål? I detta fallet handlade det inte om att snubbla på mållinjen utan om ren orättvisa.

Idag insåg jag att vad som helst kan hända precis när som helst. Helt oväntat.
Det viktigaste av allt är att ta vara på allt man
har. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja precis, haha! Fast det går ju äta om man hittar de rätta resturangerna :D

2011-09-30 @ 01:42:30
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: amila

Jag vet inte vad som har hänt men jag beklagar innerligt! Blev väldigt berörd av din text och kände hårstråna resa sig. :( Livet är orättvist och alltid ska de bästa människorna drabbas. :( Tänker på dig. Kram

2011-09-30 @ 06:58:52
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/
Postat av: josefine

okej, svarar på kommentarer :)

Allt bra idag ?

2011-09-30 @ 13:00:02
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Fredag :)

Kramar

2011-09-30 @ 14:49:32
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0