Ayia Napa-resan

hej. har inte du varit i aiya napa? kan du inte göra ett inlägg om lite info, om priser på det mesta, vilket hotell osv? :)

Svar: Det stämmer alldeles utmärkt, sommaren 2011! Jag kan börja med att säga att det var den roligaste resan jag har gjort någon gång i mitt liv. När det gäller priser så bokade vi resan ca ett halvår innan vi skulle åka så det gick på runt 6000kr per person. Hotellet vi bodde på hette "Melpo Antia" och var inte det fräschaste hotellet jag bott på men det var helt klart dugligt för det var ju trots allt en partyresa vi valde att åka på. Trots x antal fighter med kackelackor och spyor i korridorerna så var helheten ändå okej. Poolområdet var riktigt nice med massa härliga människor och baren var också helt okej! Men det bästa med hotellet var att det låg så pass nära nattlivet. Så fort man gick utanför hörde man tydligt alla nattklubbars musik. Det tog ca 10 minuter att gå (sakta) till Grabbarna Grus, skandinaviens nattklubb, som enligt mig var den bästa! Nissi Beach skulle enligt hotellets beskrivning ligga nära med gångavstånd men jag ska säga dig att vi gick EN gång, 5 jävla kilometer fram och tillbaka i dödande värme. Aldrig igen tänkte vi! Så skulle vilja ändra den beskrivningen till 5 min med taxi. Stranden var dock kanon! Bra priser överlag, det mesta kostade ungefär som det gör här hemma i Sverige.

Mitt råd är väl: Om ni ska åka på en mysig semester med pojkvännen eller familjen, åk INTE till Ayia Napa! Inte till den livliga delen där vi bodde iallafall. Haha. Men om du funderar på att åka dit med dina kompisar, tveka inte en sekund. Du kommer inte ångra dig!


Behöver jag nämna att det var galet varmt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa upp lite av er kakbok ni gjorde, och lite bilder på den? :)

2012-01-18 @ 10:04:40

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0