120522 - Turkiet

Var helt bombsäker på att jag började vid tio idag så har varit uppe sen sju, men så visade det sig att jag börjar vid tolv och då fick jag genast lite tid över. Så här får ni en riktig bildbomb från Turkiet-resan:




















Det skulle ta dagar för mig att sitta och berätta om allt vi varit med om så jag sammanfattar allt med enstaka ord: Sol&bad, jetski, god mat, härliga nya människor, sliskiga turkar, party, dans, sena nätter, långa promenader, drinkar, shopping, pratstund med härliga människor i hamnen, bästa vän, vollybollmatcher, tatuering, svullna ögon, gråt, skratt, rädsla, "huuuuh" (internskämt Sofia), bränd rumpa och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emam

Varför går du upp tre timmar innan skolan? :)

2012-05-22 @ 13:19:22
Postat av: Julia

Svar: För att jag sov i Kalmar och behöver tid för att ta buss och tåg hem därifrån :)

2012-05-22 @ 15:12:31
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0