120524 - I can see the light

Den dåliga uppdateringen beror på att jag har nationellt prov i Matte C imorgon och jag måste måste måste klara det, annars är omprovstillfället veckan efter studenten och hur rolig är den liksom? Har verkligen pluggat röven av mig rent ut sagt så klarar jag det inte imorgon vet jag åtminstone att jag har gjort mitt bästa.

I pluggpauserna har jag varit ute i det helt fantastiska vädret, grillat och tagit det första doppet i poolen med lillebrorsan. Harald har varit här och mestadels hjälpt mig med matten men även hunnit med att umgås lite som vanligt! Yes, det var mina två dagar det. Puss


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

hhahhahh ja men faktiskt :)

Jo men tack :)

Vad härligt med fredag ju!

Några kuliga planer?

Kram kram

2012-05-25 @ 09:53:24
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0