121129 - Du är hela världen

Du är min inspiration, mitt allt. Du behöver inte världen - världen behöver dig älskade du.
Jag vet inte vad jag hade tagit mig till utan dig. Varje dag jag inte är i din närhet gör ont, men du vet att jag alltid alltid finns där, oavsett vad. Du är inte som alla andra och tur är väl det, jag skulle inte byta ut dig mot något i hela världen. Du känner mig bättre än någon annan och det tycker jag är så fruktansvärt häftigt! Du känner av precis när jag är ledsen och behöver en kram och puss, du kläcker ur dig de mest klockrena kommentarer och då spelar det ingen roll hur ledsen man än är utan man brister ut i skratt med en gång. Det är läskigt att man kan älska och behöva någon så mycket. Tack för att du finns fina bror.
 

Kommentarer
Postat av: Amila None

Åh va fint <3

2012-11-29 @ 15:55:39
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ni är det finaste som finns

2012-11-29 @ 17:39:27
URL: http://mellstroom.blogg.se
Postat av: Mamma Lisa

Nu börjar mamma gråta. Så fint. Du vet att det är ömsesidig kärlek.

2012-11-29 @ 19:55:57
Postat av: Pernilla

Åh jag sitter och glädjegråter. Så vackert skrivet Julia. Du har verkligen en så cool bror. Kram på er från Pernilla

2012-11-29 @ 21:11:29

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0