130226 - Säljes!

Jag har rensat ut lite av min garderob idag och hittat tre saker jag aldrig använt p.g.a. storleken. Jag är ganska bred uppe vid revbenen och har svårt att få någonting att passa. Så två klänningar som jag blev helt kär i när jag beställde dem och fick hem dem gick inte att använda p.g.a. det. Kjolen har jag heller aldrig använt för den är för liten, den är från Zara! SÅ PASSA PÅ NU! Jag säljer de till bra priser, och ni kan antingen hämta de hos mig, möta upp mig någonstans eller också kan jag skicka det på posten (men då betalar köparen frakten).

Elise Ryan Dress | Nelly.com | Storlek: S/M (38) | Nypris: 399kr | Mitt pris: 199kr


Dreamy Dress, NLY Trend | Nelly.com | Storlek: S | Nypris: 599kr | Mitt pris: 299kr
 

Zara Basic Collection skirt | Zara | Storlek: M | Nypris: 249kr | Mitt pris: 129kr

Kommentarer
Postat av: Cornelia Nilsson

Fina klänningar :) Letar efter en långklänning i något genomskinligt fint material... Letar vidare. Lycka till med dina annonser, XX!

Cornelia

2013-02-27 @ 02:47:18
URL: http://cnelias.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0