130327 - Last few days

Idag ringde klockan vid 05:30 - tentadags! Vi var ett litet gäng som hade glömt anmäla oss till tentan idag så vi var där tidigare så vi kunde få chans att komma in och skriva. Det fick vi, men med en timmes avdrag av tentaskrivningen vilket resulterade TRE stressiga tentatimmar. Man hann knappt läsa frågorna, så surt när man hade pluggat något så otroligt inför tentan. Men man lär sig av sina misstag! Nu ska jag snart iväg på fotbollsträning och sen stannar jag i Nybro, för imorgon är det 20-årskalas för mig där. PUSS

Här är några bilder sen helgen och fram till idag:


Kommentarer
Postat av: amila

Jag håller tummarna för att det går bra på tentan, du har börjat bra iaf :)

2013-03-28 @ 08:48:34
URL: http://frokenpositiv.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0