Time for answers!

Bästa inlägget av dig enligt dig själv och varför?
Det är nog inlägget jag visade steg för steg hur man gör en cheesecake! Det var väldigt många som uppskattade det så det är nog mest därför. Här hittar ni det inlägget.

Vad är det bästa med dig? Kramis
Jag tror det är att jag är så förståelig. Har väldigt lätt att sätta mig in i andras situationer!

Hur ska en bra vän vara?
Pålitlig, ha humor och kunna bjuda på sig själv, vara sig själv helt enkelt!

Vilken fin blogg du har, jätte snygg header. Spelar du mycket musik, skriver egna låtar och sådant? =)
Ja, jag går faktiskt en musikprofil på min skola så jag tar sånglektioner och pianolektioner bland annat. Sedan spelar jag gitarr hemma och jag har faktiskt skrivit två egna låtar!



Hur gammal är du?
17 (fyller 18 om ca 4 månader!!!)

Gör du designen själv? Isf jättefint!
Ja, det gör jag :) Tack så mycket!

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Framåtriktad, glad och osjälvisk, kanske? :)

Vem är din största förebild?
Min Mamma, helt klart.



Vad brukar du göra på fritiden?^^
Umgås med mina fina vänner, min pojkvän, träna, plugga osv. :)

Hur bestämde du dig för att skapa bloggen? =)
Många av mina andra vänner gjorde det så jag följde trenden helt enkelt.

Vilket smink använder du?
Det kan ni se här!

Tror du att ditt och Tobias förhållande kommer hålla i framtiden?
Just nu vill jag att det ska fortsätta såhär men man kan ju aldrig veta vad som händer i framtiden! Han är liksom inte bara en pojkvän till mig utan som en bästa vän också och sådant som kan hålla i för det är väldigt viktigt.



Kan du inte visa upp lite kläder du har och vart de finns att köpa!
Det skulle jag absolut kunna göra, kan göra ett inlägg om det någon gång istället! :)

Hur många syskon har du?
Två stycken, en lille bror & en lillasyster.

Vilka är dina bästa vänner? :)
Jag har många fina vänner. Men några jag umgås extra mycket är Sofia R, Jessica, Linn, Sofia D, Sebastian, Madeleine. Skulle kunna skriva upp många fler, men det säger väl inte er någonting om jag bara rabblar upp massa namn, haha!

Kan inte du lägga ut en bild på din tatuering?! :)
Jomen visst, absolut!



Om du fick bli vem/vad du ville för en dag vem/vad skulle det va?
Nu kommer ni tycka jag är helt väck i skallen, men jag skulle vilja testa på att vara en kille! Haha. Se hur man skulle se ut om man blivit en kille och ja, helt enkelt "vara" en kille för en dag, det säger väl sig självt. ;)

Hur tror du folk uppfattar dig som person?
Jag hoppas att folk uppfattar mig som en glad och trevlig tjej!

Saknar du några vänner sedan när du var liten? :)
Ja, det är klart jag gör. Amy är en utav dom!

Vart har du köpt den fina lila klänningen du har på dig på bilden? :) och vad kostade den?
Det är faktiskt en kjol haha, men kan även användas som klänning. Den är köpt förrförra sommaren på Vila i Kalmar och om jag inte minns fel kostade den 249kr!



Vad har du för framtidsplaner?
Bo i Göteborg, plugga vidare, få ett bra jobb och en fin familj!

Vad gör du om 10 år?
Förhoppningsvis något av det jag skrivit ovanför! :)

Vilket djur skulle du vilja vara, myra eller gråsugga? Varför?
Jadu Jessica, min vän... Vilka roliga frågor du ställt! ;) Tror jag skulle vilja vara en gråsugga isådana fall, så man kan kura ihop sig till en liten boll då man blir rädd, he he.

Vilken är den bästa film du sett & hur länge har du och din pojkvän varit tsm :)?
Den bästa film(erna) jag sett är nog "My sisters keeper", "Paranormal Activity", "2012" osv. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i två och ett halv år!



Om du fick välja att ha något inuti din näsa, vad skulle det vara?
Jessica, åter igen.. Bara för att du är så rolig så skulle jag nog välja din stortå (som alltid luktar så jäkla gott) eller vad säger du? ;)

Hur kunde du få tillbaka din tillit till din pojkvän efter att han varit otrogen? starkt gjort :)
Detta känns som en väldigt privat fråga och kan redan med en gång säga att jag inte tänker ta upp något om otroheten. Däremot kan jag säga att vi har gått igenom detta tillsammans under en väääldigt lång tid nu och jag har fått hjälp av världens bästa vänner och min familj. Att ha någon att prata med är det allra bästa.

Vad vill du göra efter gymnasiet? :)
Som sagt, flytta till Göteborg och plugga vidare där.

Kommentarer
Postat av: maria

nej vad coolt att du spelar piano! Det är så vackert :)



Just nu gör jag inte speciellt mycket, försöker plugga, men har huvudvärk så ska gå och sova istället. Vad gör du själv?

2010-11-24 @ 21:32:51
URL: http://flygermedvingar.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: ja vi har fruktansvärt mycket snö och det kommer bara mer och mer!

2010-11-25 @ 07:47:24
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; TACK STUMPAN! Åhh, vilka underbara svar du har :D heheh

2010-11-25 @ 08:06:20
URL: http://jiiicaa.blogg.se/
Postat av: fr

Härliga svar!

sv: jo då jag lever kan man väl säga, tuffa tider nu.. själv :)`?

2010-11-25 @ 11:57:31
URL: http://fridaaow.blogg.se/
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Sv; Jag fixar väldigt sen frukost. VAd hittar du själv på? :)

2010-11-25 @ 12:58:42
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Okej, jag svarar på kommentarer ^^. göra ikvl?

2010-11-25 @ 15:29:04
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: lisa

kan du inte lägga upp ett klipp på när du spelar/sjunger någon låt, skulle vara kul att höra :)

2010-11-25 @ 17:10:34
Postat av: Mikaela

okej, ikväll ska jag bara ta det lugnt :)

2010-11-25 @ 17:38:38
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

jag har varit i skolan och dansat :)

2010-11-25 @ 20:56:42
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. typ inget sj? :)

2010-11-26 @ 17:00:27
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: livet på temeriffa

svar:haha tack för du tog din tid att svara på mina frågor, fettrolig att läsa:=)

2010-11-26 @ 22:40:00
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0