Lasergame!

Hade som sagt bara två lektioner idag, sen begav jag mig hemåt och gjorde mig iordning lite. Vid fem samlades fotbollslaget vid madesjövallen och vi åkte till kalmar! Väl inne så fick vi reda på lagen och vi bytte om. Lag 1 och 3 (mitt lag) var först ut.. Vi spelade i 45 minuter och det var sjukt jobbigt! Lyckades ta basen ett antal gånger :D Ändå slutade det med förlust haha, men det var kul som fan!
Efter vi hade spelat så åt vi pizza och sådär :) Var hemma lite efter nio och då var jag helt slut!

Imorgon ska jag och älskling in till kalmar och shoppa lite i think, sen blir det en rejäl myskväll för vi har faktiskt 1 och ett halvt år imon :) <3


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0