Tillbaka till skolan!

Idag blev det skola för min del och det var faktiskt rätt skönt att komma tillbaka.
Hade idrott på morgonen och vi sprang först en runda i skogen och vad tror ni händer då? JO - jag blir getingstucken. Så det har bultat i mitt ben hela dagen och det gör faktiskt fortfarande ont.. haha synd om mig.
Fast resten av skoldagen har varit kul ändå, har varit mycket skratt osv.
Iallafall, nu sitter jag och äter kladdkaka. Fasen också, jag hade ju lovat mig själv att vara nyttig när skolan började. Så bra gick det!
Nä, men jag ska nog fixa ett gymkort idag så ska börja komma igång med träningen ordentligt nu.

Sen ikväll kan jag ju tipsa er om att det är "Efterlyst" och där kommer de prata om mordet i Köpingsvik som hände i midsomras. Det tycker jag iallafall ska bli intressant att kolla på.

Så det tänker jag och Tobias slå oss ner och titta på och sedan sover jag hos honom inatt. :) Det är en stor fördel att bo nära sin pojkvän kan jag ju säga. Och så blir det dubbelt så nära till skolan också, haha.
Men nu ska jag ner och leka med min lillebror lite, var ett tag sen jag gjorde det nu känner jag.
Ha en bra dag allihop!


Klänning/tunika köpt på BikBok.
Den är guldig och inte beige!

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0