This move has got me way over the sun

Hann verkligen inte skriva igår för hade fullt upp med annat. Hade mitt sista prov idag med innan lovet vilket känns sjukt skönt!

Dag 15 - Mina drömmar

Om mina drömmar blir verklighet kommer jag vara den lyckligaste människan på hela jorden kan jag börja med att säga. Jag vill flytta till Göteborg nu efter gymnasiet och plugga vidare där. Mitt absoluta drömjobb är barnmorska och det är som sagt en dröm inte en förväntning. Det är ett väldigt krävande jobb och det är inte många som lyckas bli det, men jag ska verkligen försöka.

Jag ska försöka leva livet så länge som möjligt men så småningom vill jag skaffa en fin familj. Göteborg är min absoluta favoritstad och jag trivs som bara den där så kanske blir det där? Eller också hamnar jag ute på landet någonstans, vem vet? Haha!

Ikväll skriver jag om "Min första kyss"!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om det va du , om inte så kan du anmäla dig till morgondagens lucka (18)

redan nu i samma inlägg

2010-12-17 @ 10:26:39
URL: http://liindblaads.se
Postat av: michelle

Du är faktist den första jag hör som vill bli barnmorska.. :)

Sv: Har du sett ph nu? :) Jo min dag har varit bra, din då?

2010-12-17 @ 15:34:41
URL: http://michellehh.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0