Aj.. min.. rygg..

Igårkväll var en av de mest smärtfulla kvällar jag varit med om tror jag. Min rygg gjorde så fruktansvärt ont! Läget är så att jag kan egentligen inte gå i platta skor för mitt ena ben är liiite kortare än det andra vilket gör att tyngden av min kropp fördelas ojämt. Det började tidigare förra veckan att jag fick ont i ljumskarna (har ju gått mycket i mina converse nu) och senare började smärtan komma upp i ryggen också. Igår hade jag så ont att jag knappt kunde göra nånting, inte ens ligga i min egna säng! Så jag har i princip inte sovit någonting inatt, hörde pappas klocka ringa från andra rummet vid klockan fem och då var jag klarvaken! Så det var bara att stanna hemma idag. Har hällt i mig massa alvedon och smörjt in mig med tigerbalsam all day long haha.


Min underbara vän Sofia & jag.

Kommentarer
Postat av: linda ♥

det lät kul! =D♥

2010-03-29 @ 17:05:38
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/
Postat av: anton

krya på dig !:)

2010-03-29 @ 17:27:58
Postat av: Julia

Svar till anton: Tack så mycket :)

2010-03-29 @ 17:36:09
Postat av: j u l i a

sv: tack så himla mycket ggullet :) <3

var gärna med i min tävling, du kan vinna ett tandblekningsset ;D

2010-03-29 @ 23:38:43
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0